PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak założyć konto w sklepie frogles.pl?

Należy kliknąć napis REJESTRACJA w górnym prawym rogu strony i podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku ZAREJESTRUJ KONTO zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

Nie. Każdy klient, który chce dokonać zakupów bez rejestracji, może to zrobić. Po dodaniu produktów do koszyka, należy przejść do kroku 2 TWOJE DANE, wybrać opcję ZAMÓW BEZ REJESTRACJI znajdującą się w lewym dolnym rogu i kontynuować proces robienia zakupów.

Czy mogę zalogować się za pomocą jednego z serwisów społecznościowych?

Tak, mają Państwo możliwość zalogowania się do sklepu poprzez konto FACEBOOK. Wystarczy kliknąć zakładkę LOGOWANIE w górnym prawym rogu strony, a następnie wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ PRZEZ FACEBOOK.

Czy mogę zmieniać dane podane podczas rejestracji konta?

Oczywiście, prosimy o skorzystanie z możliwości edycji danych w Koncie Klienta.

Jak odzyskać hasło do Konta Klienta?

Aby odzyskać hasło, na stronie frogles.pl należy wybrać opcję NIE PAMIĘTAM LOGINU LUB HASŁA znajdującą się pod formularzem do logowania się do sklepu. Po podaniu emaila, pod którym zostało zarejestrowane konto, otrzymacie Państwo wiadomość, która umożliwi automatyczne zalogowanie się. Hasło można zmienić w zakładce DANE OSOBOWE - KONFIGURANCJA KONTA.

Jak złożyć reklamację?

Każdy Klient może zareklamować wadliwy produkt korzystając z Konta Klienta, przechodząc do DZIAŁ REKLAMACJI i wypełniając przygotowany formularz.

Klienci, którzy dokonali zakupów wybierając opcję ZAMÓW BEZ REJSTRACJI proszeni są o wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@frogles.pl lub listu poleconego za potwierdzeniem odbioru z pismem reklamacyjnym. W treści powinny się znaleźć takie informacje jak: Adres dostawy, Dane kontaktowe, Nazwa produktu, Data zakupu, Opis usterki. List należy wysłać na adres Frogles.pl, ul. Rumiankowa 5/2, 15-665 Białystok.

Czy mogę anulować lub zmieniać pozycje w złożonym już zamówieniu?

Niestety nie oferujemy samodzielnej edycji zamówienia po jego złożeniu. Prosimy o wysłanie zapytania o możliwość edycji zamówienia na adres emailowy: biuro@frogles.pl. Odpowiemy możliwie najszybciej.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Cały proces nie powinien trwać dłużej niż 2-3 dni. Staramy się realizować zamówienia na bieżąco, tak aby wybrane przedmioty dotarły do Państwa drzwi możliwie najszybciej. Aby podróż przedmiotów była sprawna, oferujemy w sposobach dostawy opcję przesyłki kurierskiej (DPD), dostawę do wybranego Paczkomatu lub odbiór osobisty.

Czy mogę łączyć zamówienia?

Zamówienia można łączyć w jedną przesyłkę pod warunkiem, że są to zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane i adres odbiorcydo wysyłki wszystkich przedmiotów jest ten sam.

Ile przedmiotów mieści jedna przesyłka?

Przesyłka kurierska mieści przedmioty o wadze 30kg. W przypadku wyboru opcji Paczkomaty przesyłka kosztuje 9,50 PLN i zależy od wielkości całego zamówienia (w przypadku zamawiania dużej liczby przedmiotów sugerujemy wybranie opcji przesyłka kurierska DPD w cenie 15,00 PLN; Paczkomaty mają ograniczone wymiary i może się zdarzyć tak, że większa liczba przedmiotów po prostu się nie zmieści).

Jak odebrać przesyłkę osobiście?

Przesyłkę można odebrać osobiście w Białymstoku. Po wybraniu opcji odbiór osobisty, prosimy o kontakt drogą emailową (biuro@frogles.pl) lub telefoniczną (882 104 438), aby ustalić termin odebrania przesyłki.

Czy mogę zamówić przedmioty na adres spoza Polski?

Niestety, nie oferujemy wysyłania przedmiotów za granicę, jeszcze...

Jakie są koszty dostawy?

Paczki wysyłamy:

  • Paczkomatami Inpost - 9,50 PLN

  • kurierem DPD

płatność z góry - 15,00 PLN

pobranie - 17,00 PLN

Opcja Paczkomaty nie jest dostępna, jeżeli jednym z zamówionych przedmiotów jest ceramika lub szkło.

Jakie są formy płatności za zamówione produkty?

Oferujemy możliwość zapłaty poprzez system PayU.

System PayU obsługuje przelewy realizowane poprzez konto w serwisie PayU, przelewy internetowe z wielu banków znajdujących się w Polsce. Użytkownikom, którzy nie znajdą loga swojego banku na stronie płatności PayU zachęcamy do skorzystania z opcji przelew bankowy.

PRZYPOMINAMY: Pieniądze wpłacone za zakupy przez system PayU są księgowane na koncie sklepu w chwilę po dokonaniu przelewu. Jest to gwarancją szybkiej wysyłki towarów, nawet tego samego dnia.

Nie masz konta w banku? Skorzystaj z opcji wysłania pieniędzy Pocztą Polską.

Jak dokonać transakcji przez system PayU?

PayU to usługa, która oferuje użytkownikom posiadającym konto w serwisie PayU, jak również użytkownikom niezarejestrowanym zapłacić za zamówienie. PayU jest pośrednikiem w transakcji, na konto którego wpływają środki wpłacone przez klienta sklepu Frogles.pl. Następnie PayU przesyła środki na konto sklepu. Tak dokonana transakcja maksymalnie skraca czas oczekiwania na wpłatę pieniędzy. 

Polecamy wszystkim użytkownikom posiadającym konto w banku wybranie tego sposoby wpłaty ponieważ jest to gwarancją szybkiej wysyłki przedmiotów.

My nie musimy długo czekać na wpłatę = klienci nie muszą długo czekać na dostawę!

Produkt nie odpowiada moim oczekiwaniom, czy mogę go zwrócić?

Tak. Oferujemy Państwu możliwość zwrotu przedmiotów bez podania przyczyny. Klienci, posiadający Konto Klienta mają możliwość zwrócenia zakupionych przedmiotów poprzez formularz DODAJ ZWROT TOWARU. Prosimy o wypełnienie wymaganych danych i wysłanie formularza.

Klienci niezarejestrowani mogą zwrócić przedmioty po uprzednim kontakcie emailowym na adres: biuro@frogles.pl.

Każdy produkt można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Towar nieużywany, ze wszystkimi metkami i dowodem zakupu należy zapakować do koperty/pudełka. Następnie paczkę należy odesłać na adres: Frogles.pl, ul. Rumiankowa 5/2 15-665 Białystok.

Produkty można zwrócić bez podania przyczyny. Jednak zachęcamy Państwa do pozostawienia krótkiej informacji na temat przyczyny zwrotu. Będzie to dla nas cenna wskazówka przy dobieraniu asortymentu sklepu.

Co robić jeżeli przedmiot zostanie uszkodzony podczas transportu?

W przypadku przesyłek kurierskich (DPD) prosimy o wypełnienie przed odejściem kuriera protokołu szkody.

W przypadku Paczkomatów InPost, reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi i skargi z tytułu opóźnionego doręczenia zgłasza się:

  • na piśmie lub ustnie do protokołu w Placówce Pocztowej Operatora lub telefonicznie,
  • dzwoniąc pod numer infolinii 0801 400 100 lub 
  • drogą elektroniczną, wypełniając poprawnie na stronie internetowej www.inpost.pl formularz reklamacyjny albo
  • pisemnie przesyłając na adres siedziby Operatora, znajdującej się w Krakowie 30-624, przy ul. Malborskiej 130, z dopiskiem: „Dział Reklamacji”.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane towary?

Pieniądze za odesłane towary zwracamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym na adres siedziby firmy zostanie doręczona przesyłka zwrotna.

Pieniądze zostaną odesłane na numer konta bankowego, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku zwrotu towarów, które zostały wysłane za pobraniem, prosimy o wiadomość emailową z wskazaniem numeru konta, na które pieniądze mają zostać odesłane.

Czy wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne od ręki?

Tak, sprzedajemy tylko rzeczy, które faktycznie są na stanie sklepu. Pozwala to skrócić wysyłkę przedmiotów do 24h (najkrótszy czas dostawy gwarantowany jest zamówieniom, które zostaną opłacone przez system PayU).

Gdzie mogę znaleźć dane i numer konta bankowego?

Poniżej:

Frogles Małgorzata Roman

ul. Rumiankowa 5/2

15-665 BIAŁYSTOK

Alior Bank 59 2490 0005 0000 4000 3149 8856

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, po prostu zadaj je nam emailem na kontakt@frogles.pl.



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel