PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Jak założyć konto w sklepie Frogles.pl?

Konto można założyć po dodaniu produktów do koszyka, klikając "Przejdź dalej", a następnie ZAREJESTRUJ SIĘ I ZAMÓW, lub

należy kliknąć napis REJESTRACJA w górnym prawym rogu strony i podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku ZAREJESTRUJ KONTO zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

2. Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

Nie. Po dodaniu produktów do koszyka, należy przejść do kroku 2:TWOJE DANE, wybrać opcję ZAMÓW BEZ REJESTRACJI i kontynuować proces robienia zakupów.

3. Czy mogę zalogować się za pomocą jednego z serwisów społecznościowych?

Tak, mają Państwo możliwość zalogowania się do sklepu poprzez konta: FACEBOOK, GOOGLE+, OPENID lub PAYPAL. Wystarczy kliknąć zakładkę ZALOGUJ SIĘ w górnym prawym rogu strony sklepu, a następnie wybrać żądaną opcję.

4. Czy mogę zmieniać dane po rejestracji konta?

Oczywiście, prosimy o skorzystanie z możliwości edycji danych w Koncie Klienta.

5. Jak odzyskać hasło do Konta Klienta?

Aby odzyskać hasło, należy wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ w górnym prawym rogu strony Frogles.pl, następnie kliknąć NIE PAMIĘTAM LOGINU LUB HASŁA znajdującą się pod formularzem do logowania się do sklepu. Po podaniu e-maila, pod którym zostało zarejestrowane konto, otrzymacie Państwo wiadomość, która umożliwi automatyczne zalogowanie się. Hasło można zmienić w zakładce DANE OSOBOWE - KONFIGURACJA KONTA.

6. Czy mogę anulować lub zmieniać pozycje w złożonym już zamówieniu?

Niestety nie oferujemy samodzielnej edycji zamówienia po jego złożeniu. Prosimy o kontakt telefoniczny (najszybsza forma) lub wysłanie zapytania o możliwość edycji zamówienia na adres e-mailowy: biuro@frogles.pl.

7. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Cały proces powinien trwać nie dłużej niż 2-3 dni. Staramy się realizować zamówienia na bieżąco, tak aby wybrane przedmioty dotarły do Państwa możliwie najszybciej. Oferujemy opcję przesyłki kurierskiej DPD, dostawę do wybranego Paczkomatu lub odbiór osobisty.

8. Czy mogę łączyć zamówienia?

Zamówienia można łączyć w jedną przesyłkę pod warunkiem, że są to zamówienia, które jeszcze nie zostały wysłane i adres odbiorcy do wysyłki wszystkich przedmiotów jest ten sam.

9. Ile przedmiotów mieści jedna przesyłka?

Przesyłka kurierska DPD mieści przedmioty o wadze do 30kg w cenie 16,00 PLN. W przypadku wyboru opcji Paczkomaty przesyłka kosztuje 12,50 PLN i zależy od wielkości całego zamówienia. Paczkomaty mają ograniczone wymiary i może się zdarzyć tak, że większa liczba przedmiotów po prostu się nie zmieści.

10. Jak odebrać przesyłkę osobiście?

Przesyłkę można odebrać osobiście w Białymstoku w godzinach 9-17. Prosimy o kontakt pod nr telefonu 882 104 438 godzinę przed przybyciem.

11. Czy mogę zamówić przedmioty na adres spoza Polski?

Tak, ale tylko w przypadku przedpłaty za zamówienie. Prosimy o kontakt telefoniczny (+48 882-104-438) lub mailowy (biuro@frogles.pl) w celu wyceny kwoty przesyłki do danego kraju.

12. Jakie są koszty dostawy?

  • Paczkomaty Inpost

          płatność z góry - 12,50 zł

  • Firma kurierska DPD

       płatność z góry - 16,00 zł

          pobranie - 17,90 zł

13. Czy jest możliwość darmowej wysyłki?

Tak, przy zamówieniach powyżej 200zł wysyłka jest darmowa.

14. Jakie są formy płatności za zamówione produkty?

Oferujemy możliwość zapłaty poprzez system PayU.

System PayU obsługuje przelewy realizowane poprzez konto w serwisie PayU, przelewy internetowe z wielu banków znajdujących się w Polsce. Użytkownikom, którzy nie znajdą loga swojego banku na stronie płatności PayU zachęcamy do skorzystania z opcji przelew bankowy.

PRZYPOMINAMY: Pieniądze wpłacone za zakupy przez system PayU są księgowane na koncie sklepu w chwilę po dokonaniu przelewu. Jest to gwarancją szybkiej wysyłki towarów, nawet tego samego dnia.

Nie masz konta w banku? Skorzystaj z opcji wysłania pieniędzy Pocztą Polską.

15. Jak dokonać transakcji przez system PayU?

PayU to usługa, która oferuje użytkownikom posiadającym konto w serwisie PayU, jak również użytkownikom niezarejestrowanym zapłacić za zamówienie. PayU jest pośrednikiem w transakcji, na konto którego wpływają środki wpłacone przez klientów sklepu Frogles.pl. Następnie PayU przesyła środki na konto sklepu. Tak dokonana transakcja maksymalnie skraca czas oczekiwania na wpłatę pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut.

Polecamy wszystkim użytkownikom posiadającym konto w banku wybranie tego sposobu wpłaty, ponieważ jest to gwarancja szybkiej wysyłki przedmiotów.

16. Produkt nie odpowiada moim oczekiwaniom, czy mogę go zwrócić lub wymienić?

Tak. Oferujemy Państwu możliwość zwrotu przedmiotów bez podania przyczyny. Każdy posiadający Konto Klienta ma możliwość zwrócenia zakupionych przedmiotów poprzez formularz DODAJ ZWROT TOWARU. Prosimy o wypełnienie wymaganych danych i wysłanie formularza.

Klient, który dokonał zakupów wybierając opcję ZAMÓW BEZ REJESTRACJI może wypełnić formularz klikając w link, który znajduje się w wiadomości e-mail wysłanej przez sklep w dniu wysyłki.

Każdy produkt można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Towar nieużywany, ze wszystkimi metkami i dowodem zakupu należy zapakować do koperty/pudełka. Następnie paczkę należy odesłać na adres: Frogles.pl, ul. Rumiankowa 5/2, 15-665 Białystok.

Produkty można zwrócić bez podania przyczyny. Jednak zachęcamy Państwa do pozostawienia krótkiej informacji na temat powodu zwrotu. Będzie to dla nas cenna wskazówka przy dobieraniu asortymentu sklepu.

17. Co robić jeżeli przedmiot zostanie uszkodzony podczas transportu?

W przypadku przesyłek kurierskich DPD prosimy o wypełnienie protokołu szkody z kurierem.

W przypadku Paczkomatów InPost, reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi i skargi z tytułu opóźnionego doręczenia zgłasza się:

  • na piśmie lub ustnie do protokołu w Placówce Pocztowej Operatora lub telefonicznie,
  • dzwoniąc pod numer infolinii 801 400 100,
  • drogą elektroniczną, wypełniając poprawnie na stronie internetowej www.inpost.pl formularz reklamacyjny, lub
  • pisemnie przesyłając na adres siedziby Operatora, znajdującej się w Krakowie 30-624, ul. Malborska 130,          z dopiskiem: „Dział Reklamacji”.

18. Jak złożyć reklamację?

Każdy Klient może zareklamować wadliwy produkt logując się do Konta Klienta i wypełniając przygotowany formularz.

Klient, który dokonał zakupów wybierając opcję ZAMÓW BEZ REJESTRACJI może wypełnić formularz klikając w link, który znajduje się w wiadomości e-mail wysłanej przez sklep Frogles.pl w dniu wysyłki.

19. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za odesłane towary?

Pieniądze za odesłane towary zwracamy w ciągu 10 dni od dnia, w którym na adres siedziby firmy zostanie doręczona przesyłka zwrotna.

Pieniądze zostaną odesłane na numer konta bankowego, który został wybrany w formularzu zwrotu. 

20. Czy wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne od ręki?

W karcie produktu (po prawej stronie od zdjęcia) jest informacja czy produkt jest dostępny i wysyłany na bieżąco, czy jest dostępny na zamówienie. W przypadku odzieży należy kliknąć w wybrany rozmiar, a poniżej pojawi się informacja o dostępności. 

Jeżeli zależy nam na produktach dostępnych od ręki, zachęcamy do korzystania z filtrów dostępnych po lewej stronie przy listach produktów.

 

21. Gdzie mogę znaleźć dane i numer konta bankowego?

Poniżej:

Frogles

ul. Rumiankowa 5/2

15-665 BIAŁYSTOK

Alior Bank: 59 2490 0005 0000 4000 3149 8856

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, po prostu zadaj je nam e-mailem na kontakt@frogles.pl.



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel